• Hoe plaats ik een bestelling?
    Een bestelling plaatsen kan heel eenvoudig! Wil je stap voor stap lezen hoe je dit moet doen? Bekijk dan de uitleg op de pagina bestelinformatie.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waar kan ik deze op vragen?
    Je wachtwoord vergeten? Geen paniek! Zolang je je e-mailadres nog weet, kun je direct een nieuw wachtwoord aanvragen.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten afleveren dat het factuuradres. Bij het invullen van je gegevens kun je aanvinken dat je een ander afleveradres wil hebben. Vul vervolgens het gewenste afleveradres in.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
    Via de website kun je je bestelling na plaatsing niet meer wijzigen. We raden je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen voor wijzigingen van je bestelling.

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen €55,- voor bezorging binnen Nederland.

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd en wat is de levertijd?
    De bestelling wordt bezorgd via een transportbedrijf. Dit is meestal binnen 5 werkdagen.

  • Kan ik mijn artikel retourneren?
    Wanneer je, om wat voor reden dan ook, je bestelling (of een deel daarvan) wil retourneren, dan kan dat uiteraard. Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Wil je iets retourneren? Neem dan eerst even contact met ons op.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?
    Erg vervelend als je niet tevreden bent over onze service op producten. We willen graag het probleem verhelpen dus neem contact met ons op. Vermeld de beschrijving van de klacht of schade aan het artikel samen met je ordernummer. Om je klacht over een product goed te kunnen beoordelen kun je het beste foto's toevoegen.